dc.contributor |
Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca |
dc.contributor.author |
Armengol Asparó, Carme |
dc.date.accessioned |
2011-02-11T11:15:42Z |
dc.date.available |
2011-02-11T11:15:42Z |
dc.date.created |
2008-12 |
dc.date.issued |
2011-02-11T11:15:42Z |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/97505 |
dc.format.extent |
27 p. |
dc.format.extent |
24881 bytes |
dc.format.extent |
99545 bytes |
dc.format.extent |
107461 bytes |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
dc.language.iso |
cat |
dc.relation.ispartofseries |
Els ajuts de l'AGAUR;2006MQD00030 |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original i l’Agència i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/) |
dc.subject.other |
Competències professionals -- Ensenyament universitari -- Metodologia |
dc.subject.other |
Ensenyament universitari -- Innovacions |
dc.title |
Model de Pràcticum Integrador (MPI) i ECTS : consolidació i conciliació de models |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/report |
dc.subject.udc |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
dc.description.abstract |
Aquest projecte es va iniciar amb la finalitat d’extendre i consolidar l’aplicació del Model de Pràcticum Integrador (MPI) a la majoria dels pràcticums de les titulacions de pedagogia, psicopedagogia i educació social de la Facultat de Ciències de l’Educació de la nostra universitat. Aquest Model s’havia iniciat en els darrers anys i ja s’havia comprovat la seva l’eficiència. L’MPI es fonamenta en el convenciment que l’assoliment de les competències professionals és bàsic i que aquestes es poden desenvolupar durant el pràcticum. En aquest nou model de pràctiques, els estudiants treballen en equips interdisciplinars per projectes, els tutors/es de la facultat conformen un equip de treball amb els tutors/es dels centres, dissenyen els plans d’acollida i de seguiment, i es fan les tutories de seguiment i treball en el centre entre totes les parts implicades.
Els objectius plantejats en els dos anys de durada de l’MQD2006 eren:
1)Eliminar les dificultats tecnicoadministratives de la facultat que dificulten l’ampliació i consolidació del model MPI.
2)Comunicar i prestigiar el model MPI i la xarxa de centres d’excel·lència entre els estudiants, el professorat de la facultat i els propis centres.
3)Promoure la col·laboració, l’intercanvi de coneixement i els projectes d’innovació i recerca facultat-centres posant en contacte els grups de treball de la facultat i els centres, i mostrant els seus potencials.
4)Estructurar el nou model segons el model ECTs.
5)Analitzar i aprofundir en l’aplicació del treball per competències del nou model. |