Customization, transparency and proximity: a user- centered content strategy applied to the design of a virtual library website 

    Leg Gil, Mireia; Pérez Cervera, Mireia; Rebaque Rivas, Pablo

    We present a case study of the redesign of the organizational presentation and content of the Virtual Library website at the Universitat Oberta de Catalunya (Open University of Catalonia, UOC), based on a user-centered ...

    El rol dels professionals de la Biblioteca en el nou model d'aprenentatge de la UOC 

    Camps-Pinós, Aida; Cervera Biedma, Elisabet; Cervera-Farré, Albert; Mercadal-Torres, Àgueda; Pagès i Camps, Gerard; Santos-Hermosa, Gema

    L'expansió d'internet i la progressiva virtualització de les universitats i de les seves biblioteques han impulsat un replantejament del model d'aprenentatge de la UOC. Aquest nou model potencia la redefinició del perfil ...

    How to redesign a virtual library website: a case study 

    Leg Gil, Mireia; Pérez Cervera, Mireia; Rebaque Rivas, Pablo

    This abstract presents how we redesigned, with user-centred design methods, the way we organize and present the content on the UOC Virtual Library website. The content is now offered in a way that is more intuitive, usable ...

    Les biblioteques i el llibre electrònic : reptes i oportunitats de servei 

    Pouplana, Onofre; Espadas Castillo, Toni

    S'ofereix una visió general de les principals iniciatives nacionals per incorporar nous serveis al voltant del llibre electrònic a les biblioteques, així com de les propostes internacionals que ens permeten intuir futurs ...

    Recursos de aprendizaje para una universidad del siglo XXI: la transformación de los recursos en el aula 

    Llueca Fonollosa, Ciro

    La UOC es una universidad que opera exclusivamente en Internet. En sus aulas, conviven recursos de aprendizaje de todo tipo, generados por la propia universidad, y también artículos, ebooks y audiovisuales que requieren ...