dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Campmany, Miquel
dc.contributor.author
Bufferne Lorenzo-Penalva, Sofía
dc.date.accessioned
2010-11-23T12:22:42Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:45:18Z
dc.date.available
2010-11-23T12:22:42Z
dc.date.available
2024-10-02T07:45:18Z
dc.date.issued
2010-11-23T12:22:42Z
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/96634
dc.description.abstract
Aquest treball pretén analitzar la situació actual del món publicitari on les noves vies de comunicació, especialment el Brand Entertainment, són cada vegada més nombroses i diverses per fer front al declivi de l'era convencional en un nou entorn i amb un consumidor evolucionat.
La segona part consta d'un apartat pràctic en el qual es realitza una enquesta per veure en quin grau afecta i és efectiva la publicitat tradicional així com les noves formes de publicitat. A més de l'opinió de gent del carrer, s'han realitzat diverses entrevistes a professionals de l'entorn publicitari que han aprofundit en aquest tema.
cat
dc.format.extent
93 p.
ca
dc.format.extent
361284 bytes
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
cat
dc.subject.other
Marques comercials
ca
dc.subject.other
Publicitat
ca
dc.subject.other
Mitjans de comunciació de massa
ca
dc.subject.other
Consumidor
ca
dc.title
Brand Entertainment y nuevas vías de construcción de marcas
ca
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
ca