Imaginarios visuales. Espacios de representación en la comunicación visual: el cartelismo en sus orígenes

dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Ugarte Calleja, Seber
dc.contributor.author
Caro Álvarez, Paula
dc.date.accessioned
2010-11-23T10:03:07Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:45:10Z
dc.date.available
2010-11-23T10:03:07Z
dc.date.available
2024-10-02T07:45:10Z
dc.date.created
2010
dc.date.issued
2010-11-23T10:03:07Z
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/96632
dc.description.abstract
El present treball de recerca estudia l'evolució del cartell com a mitjà de comunicació des de finals del segle XIX fins a mitjans del XX. En el transcurs d'aquest anàlisi es posa de manifest la importància que va tenir aquest mitjà per a la transmissió ideològica en els nivells artístic, publicitari i de propaganda política. Considerarem els múltiples moviments artístics apareguts en aquest període històric, que van constituir innovadores fonts d'inspiració, una influència que s'estén fins als nostres dies. El cartell treu a l'art dels museus i el converteix en un producte de consum quotidià al voltant del món, gràcies a múltiples artistes, tant coneguts com desconeguts, i la seva creativitat impregna tots els objectes que ens envolten. És a través del recorregut històric que proposem, quan ens descobrim com a espectadors i protagonistes de la major revolució artística que ha existit en els dos últims segles.
cat
dc.format.extent
114 p.
ca
dc.format.extent
6150855 bytes
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.language.iso
spa
ca
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
cat
dc.subject.other
Disseny gràfic
ca
dc.subject.other
Cartellisme
ca
dc.subject.other
Propaganda política
ca
dc.subject.other
Publicitat
ca
dc.subject.other
Segle XIX
ca
dc.subject.other
Segle XX
ca
dc.title
Imaginarios visuales. Espacios de representación en la comunicación visual: el cartelismo en sus orígenes
ca
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
ca
dc.subject.udc
65
ca


Documents

TFC-CARO-2010.pdf

5.865Mb PDF

This item appears in the following Collection(s)