Nuevas categorías para nuevas marcas

dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Campmany Muñoz, Miquel
dc.contributor.author
Anfruns Nogués, Marta
dc.date.accessioned
2008-07-25T08:36:37Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:44:17Z
dc.date.available
2008-07-25T08:36:37Z
dc.date.available
2024-10-02T07:44:17Z
dc.date.created
2008
dc.date.issued
2008-07-25T08:36:37Z
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/9145
dc.description.abstract
Aquest treball pretén aprofundir en la relació que s’estableix entre el producte i la marca. En mercats hiperfragmentats, com els actuals, l’extensió de línia no és la millor opció a llarg termini. Mirem al mercat com quelcom fix quan els consumidors pensen en categories. Hem d’innovar, introduir nous productes en un altre context, crear una nova categoria a través del marketing lateral. L’extensió de marca no és la solució si aquesta malmet la coherència de significats, només esdevindrà lícit estirar la marca que ja es té si el seu posicionament ho permet. Una vegada creada la nova categoria és millor introduir el producte sota una nova marca.
cat
dc.format.extent
158 p.
ca
dc.format.extent
2100378 bytes
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.language.iso
spa
ca
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
cat
dc.subject.other
Màrqueting
ca
dc.subject.other
Marques comercials
ca
dc.subject.other
Xarxes neurals
ca
dc.title
Nuevas categorías para nuevas marcas
ca
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
ca
dc.subject.udc
65
ca


Documents

TFC-ANFRUNS-2008.pdf

2.003Mb PDF

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)