To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10609/352
dc.contributor | Universitat Oberta de Catalunya |
---|---|
dc.contributor | Mateu Fontanals, Jaume |
dc.contributor.author | Abrines Llabrés, Bartomeu |
dc.date | 2010-02-16T11:44:32Z |
dc.date | 2010-02-16T11:44:32Z |
dc.date | 2004-06 |
dc.date | 2010-02-16 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10609/352 |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Oberta de Catalunya |
dc.rights | © Bartomeu Abrines Llabrés. Reservats tots els drets. Està prohibida la reproducció total o parciald'aquesta obra per qualsevol mitjà o procediment, compresos laimpressió, la reprografia, el microfilm, el tractament informàtic oqualsevol altre sistema, així com la distribució d'exemplarsmitjançant lloguer i préstec, sense l'autorització escrita de l'autor odels límits que autoritzi la Llei de Propietat Intel·lectual. |
dc.subject | Comparative and General Grammar |
dc.subject | Linguistics |
dc.subject | Education |
dc.subject | Gramàtica comparada i general |
dc.subject | Lingüística |
dc.subject | Ensenyament |
dc.subject | Gramática comparada y general |
dc.subject | Lingüística |
dc.subject | Enseñanza |
dc.title | Aproximació a l'ensenyament de la gramàtica des de la lingüística cognitiva : el cas dels verbs inacusatius |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract | |
dc.description.abstract | |
dc.description.abstract |