dc.contributor |
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació |
dc.contributor |
Piera Miquel, Mercedes |
dc.contributor.author |
Rojas Presa, Marta |
dc.date.accessioned |
2010-05-17T14:26:07Z |
dc.date.available |
2010-05-17T14:26:07Z |
dc.date.created |
2010 |
dc.date.issued |
2010-05-17T14:26:07Z |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/58656 |
dc.format.extent |
68 p. |
dc.format.extent |
396040 bytes |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
dc.language.iso |
spa |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/) |
dc.subject.other |
Comunicació en les organitzacions |
dc.subject.other |
Empreses |
dc.subject.other |
Espanya |
dc.title |
Comunicación interna: una asignatura pendiente en las empresas españolas. Pautas para potenciar la intercomunicación empresarial |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
dc.description.abstract |
La comunicació interna és una eina de transmissió de les noves creences i valors
organitzatius i per això constitueix un instrument essencial en la gestió del canvi i en la modernització de les organitzacions.
L'objectiu dels departaments de comunicació interna és que totes les persones que
treballen en una organització coneguin quines són les seves funcions i els seus
resultats, aconseguir un clima d'integració i implicació en els projectes i incrementar
la motivació i participació de tot el personal. Pot considerar-se, a més, el suport i la base de la comunicació externa de l'organització cap als seus clients i altres públics (destinataris), ja que mitjançant aquesta s'aconsegueix transmetre una imatge positiva cap a l'exterior.
En el següent escrit s'analitza la situació actual de les empreses espanyoles i el seu
entorn, es detecten certes mancances comunicacionals en els membres de les
organitzacions, que dificulten l'optimització de les accions dels departaments de comunicació, i es proposen millores concretes, per a fer de la comunicació interna una realitat integrada en el nucli de les organitzacions. |