dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Piera Miquel, Mercedes
dc.contributor.author
Rojas Presa, Marta
dc.date.accessioned
2010-05-17T14:26:07Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:44:07Z
dc.date.available
2010-05-17T14:26:07Z
dc.date.available
2024-10-02T07:44:07Z
dc.date.issued
2010-05-17T14:26:07Z
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/58656
dc.description.abstract
La comunicació interna és una eina de transmissió de les noves creences i valors
organitzatius i per això constitueix un instrument essencial en la gestió del canvi i en la modernització de les organitzacions.
L'objectiu dels departaments de comunicació interna és que totes les persones que
treballen en una organització coneguin quines són les seves funcions i els seus
resultats, aconseguir un clima d'integració i implicació en els projectes i incrementar
la motivació i participació de tot el personal. Pot considerar-se, a més, el suport i la base de la comunicació externa de l'organització cap als seus clients i altres públics (destinataris), ja que mitjançant aquesta s'aconsegueix transmetre una imatge positiva cap a l'exterior.
En el següent escrit s'analitza la situació actual de les empreses espanyoles i el seu
entorn, es detecten certes mancances comunicacionals en els membres de les
organitzacions, que dificulten l'optimització de les accions dels departaments de comunicació, i es proposen millores concretes, per a fer de la comunicació interna una realitat integrada en el nucli de les organitzacions.
cat
dc.format.extent
68 p.
ca
dc.format.extent
396040 bytes
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
cat
dc.subject.other
Comunicació en les organitzacions
ca
dc.subject.other
Empreses
ca
dc.subject.other
Espanya
ca
dc.title
Comunicación interna: una asignatura pendiente en las empresas españolas. Pautas para potenciar la intercomunicación empresarial
ca
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
ca