dc.contributor
Corti, Franciele
dc.contributor.author
Bottelli Benítez, Natalia Adriana
dc.date.accessioned
2024-11-08T10:05:39Z
dc.date.accessioned
2024-12-09T12:29:47Z
dc.date.available
2024-11-08T10:05:39Z
dc.date.available
2024-12-09T12:29:47Z
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/537922
dc.description.abstract
El fenomen ChatGPT com a tecnologia emergent, resulta un recurs significatiu tant a
estudiants com a docents, posicionant-se com una eina clau en la transformació dels
processos educatius, facilitant l'aprenentatge personalitzat i enriquint la dinàmica
pedagògica. Aquest treball presenta a CLEO, una assistent IA basada en ChatGPT
personalitzat, dissenyada com una eina educativa per a donar suport en la preparació
de proves matemàtiques. CLEO no sols respon en múltiples idiomes i explica
exercicis amb precisió, sinó que també genera exemples addicionals. Més enllà de
ser un recurs pràctic, el projecte busca capacitar i inspirar als docents, oferint-los una
guia clara i accessible perquè puguin integrar la intel·ligència artificial en les seves
classes.
cat
dc.description.abstract
El fenómeno ChatGPT como tecnología emergente, resulta un recurso significativo
tanto a estudiantes como a docentes, posicionándose como una herramienta clave
en la transformación de los procesos educativos, facilitando el aprendizaje
personalizado y enriqueciendo la dinámica pedagógica. Este trabajo presenta a
CLEO, una asistente IA basada en ChatGPT personalizado, diseñada como una
herramienta educativa para dar apoyo en la preparación de pruebas matemáticas.
CLEO no solo responde en múltiples idiomas y explica ejercicios con precisión, sino
que también genera ejemplos adicionales. Más allá de ser un recurso práctico, el
proyecto busca capacitar e inspirar a los docentes, ofreciéndoles una guía clara y
accesible para que puedan integrar la inteligencia artificial en sus clases.
spa
dc.description.abstract
The ChatGPT phenomenon, as an emerging technology, is a significant resource for
both students and teachers, positioning itself as a key tool in the transformation of
educational processes, facilitating personalized learning and enriching the
pedagogical dynamics. This paper presents CLEO, an AI assistant based on
personalized ChatGPT, designed as an educational tool to support math test
preparation. CLEO not only responds in multiple languages and explains exercises
accurately, but also generates additional examples. Beyond being a practical
resource, the project seeks to empower and inspire teachers by providing them with
clear and accessible guidance on how to integrate artificial intelligence into their
classrooms.
eng
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Intel·ligència artificial
dc.subject.other
Aprenentatge automàtic
dc.subject.other
Aprenentatge adaptatiu
dc.subject.other
Matemàtica
dc.title
CLEO, una asistente virtual como recurso educativo en el ámbito matemático
dc.type
info:eu-repo/semantics/masterThesis
dc.rights.accessLevel
info:eu-repo/semantics/openAccess