El branded content en el sector de la moda de lujo : estudio comparativo de Louis Vuitton, Chanel y Gucci

dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Freire Sánchez, Alfonso
dc.contributor.author
Muñoz Ruiz, Marta
dc.date.accessioned
2024-09-13T12:00:53Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:40:17Z
dc.date.available
2024-09-13T12:00:53Z
dc.date.available
2024-10-02T07:40:17Z
dc.date.created
2019
dc.date.issued
2019
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/537811
dc.description.abstract
El present treball estudia i reflexiona sobre el branded content en la indústria de la moda de luxe. La publicitat ha evolucionat amb els anys i s'ha anat adaptant a la societat i al moment. La indústria de la moda de luxe també s'ha ajustat a les transformacions i als nous formats. La primera part del present estudi comparatiu analitza el panorama actual quant a tendències de la comunicació, la publicitat i la moda. La segona part, a través d'estudis de casos de marques, analitza la importància del branded content en les campanyes de comunicació del sector de la moda de luxe per a observar com el branded content influeix de manera positiva en el públic. Els objectius principals d'aquest estudi són determinar quines són les característiques principals del branded content aplicat al sector de la moda i mostrar una nova forma de comunicar el luxe.
cat
dc.description.abstract
El presente trabajo estudia y reflexiona acerca del branded content en la industria de la moda de lujo. La publicidad ha evolucionado con los años y se ha ido adaptando a la sociedad y al momento. La industria de la moda de lujo también se ha ajustado a las transformaciones y a los nuevos formatos. La primera parte del presente estudio comparativo analiza el panorama actual en cuanto a tendencias de la comunicación, la publicidad y la moda. La segunda parte, a través de estudios de casos de marcas, analiza la importancia del branded content en las campañas de comunicación del sector de la moda de lujo para observar cómo el branded content influye de manera positiva en el público. Los objetivos principales de este estudio son determinar cuáles son las características principales del branded content aplicado al sector de la moda y mostrar una nueva forma de comunicar el lujo.
spa
dc.description.abstract
This paper studies and reflects on branded content in the luxury fashion industry. Advertising has evolved over the years and has adapted to society and the moment. The luxury fashion industry has also adjusted to transformations and new formats. The first part of this comparative study analyzes the current landscape in terms of communication, advertising and fashion trends. The second part, through brand case studies, analyzes the importance of branded content in communication campaigns in the luxury fashion sector in order to study how branded content positively influences the public. The main objectives of this paper are to determine the main characteristics of branded content applied to the fashion sector and to show a new way of communicating luxury
eng
dc.format.extent
105 p.
dc.language.iso
spa
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Màrqueting
dc.subject.other
Publicitat
dc.subject.other
Moda
dc.subject.other
Luxe
dc.title
El branded content en el sector de la moda de lujo : estudio comparativo de Louis Vuitton, Chanel y Gucci
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.subject.udc
65
dc.embargo.terms
cap
dc.rights.accessLevel
info:eu-repo/semantics/openAccess


Documents

TFG-MUÑOZ-2019.pdf

1.709Mb PDF

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)