Proyecto de rebranding de Tierra Extraña

dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Freire Sánchez, Alfonso
dc.contributor.author
Palacios Corral, Mar
dc.date.accessioned
2024-04-08T11:34:33Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:42:50Z
dc.date.available
2024-04-08T11:34:33Z
dc.date.available
2024-10-02T07:42:50Z
dc.date.created
2023
dc.date.issued
2023-9-
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/537526
dc.description.abstract
En un món interconnectat, on la gent tendeix a tenir menys atenció i més pressa, les marques han de tenir una imatge única per promocionar-se de manera innovadora i cridanera. Això vol dir que cal gestionar i modernitzar la seva identitat perquè s'adapti als nous canals de manera efectiva. En el cas de Tierra Extraña, s'han identificat uns valors de marca molt sòlids i forts que no s'estan arribant a comunicar, cosa que porta a la pèrdua del vincle emocional amb l'audiència i diversos problemes a l'hora de projectar-se en xarxes socials i campanyes de comunicació. És per això que es desenvoluparà una nova identitat actualitzada, eficaç, memorable i acord amb la personalitat tan significativa de la marca.
cat
dc.description.abstract
En un mundo interconectado, donde se tiende a tener menos atención y más prisa, las marcas deben tener una imagen única para promocionarse de manera innovadora y llamativa. Esto significa que hay que gestionar y modernizar su identidad para que se adapte a los nuevos canales de manera efectiva. En el caso de Tierra Extraña, se han identificado unos valores de marca muy sólidos y fuertes que no se están llegando a comunicar, cosa que está llevando a la pérdida del vínculo emocional con la audiencia y diversos problemas a la hora de proyectarse en redes sociales y campañas de comunicación. Es por eso por lo que se desarrollará una nueva identidad actualizada, eficaz, memorable y acorde con la personalidad tan significativa de la marca.
spa
dc.description.abstract
In an interconnected world, where people tend to be less attentive and more in a hurry, brands must have a unique image to promote themselves in innovative and eye-catching ways. This means that you have to manage and modernize your identity to adapt to new channels effectively. In the case of Tierra Extraña, some very solid and strong brand values have been identified that are not being communicated, which is leading to the loss of the emotional bond with the audience and some problems when projecting on social networks and communication campaigns. That is why a new, updated, effective, memorable identity will be developed in keeping with the significant personality of the brand.
eng
dc.format.extent
57 p.
dc.language.iso
spa
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Pla de comunicació
dc.subject.other
Construcció de marca (Màrqueting)
dc.subject.other
Imatge corporativa
dc.subject.other
Decoració
dc.title
Proyecto de rebranding de Tierra Extraña
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.subject.udc
65
dc.embargo.terms
cap
dc.rights.accessLevel
info:eu-repo/semantics/openAccess


Documents

TFG-PALACIOS-2023.pdf

2.952Mb PDF

This item appears in the following Collection(s)