dc.contributor
Bobes Soler, Eulàlia de
dc.contributor.author
Martí Garcia, Carlota
dc.date.accessioned
2023-12-01T11:47:14Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T12:51:33Z
dc.date.available
2023-12-01T11:47:14Z
dc.date.available
2024-10-02T12:51:33Z
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/537098
dc.description.abstract
Aquest Treball de Fi de Màster presenta una metodologia innovadora que pretén impulsar l’ensenyament i l’aprenentatge de la llengua i la literatura catalana a Secundària a través de la creació d’una ficció sonora. El projecte planteja que els i les estudiants, a través de l’elaboració d’una peça sonora, treballin la lectura, comprensió i anàlisi d’una obra literària i millorin la seva comprensió lectora, les competències d’expressió oral i escrita i digital. La ficció sonora té un gran potencial com a eina didàctica i permet treballar de manera cooperativa, participativa i inclusiva i abordar totes les competències bàsiques.
cat
dc.description.abstract
Este Trabajo Final de Máster presenta una metodología innovadora que pretende impul-sar la enseñanza y el aprendizaje de la lengua y la literatura catalana en Secundaria a través de la creación de una ficción sonora. El proyecto plantea que los y las estudiantes, a través de la elaboración de una pieza sonora, trabajen la lectura, comprensión y análisis de una obra literaria y mejoren su comprensión lectora, las competencias de expresión oral y escrita y digital. La ficción sonora tiene un gran potencial como herramienta didác-tica y permite trabajar de manera cooperativa, participativa e inclusiva y abordar todas las competencias básicas.
spa
dc.description.abstract
This Master's Final Project presents an innovative methodology that aims to promote the teaching and learning of Catalan language and literature at secondary school through the creation of a sound fiction. The project proposes that students, through the creation of a sound piece, work on the reading, comprehension and analysis of a literary work and improve their reading comprehension, oral and written expression and digital skills. Audio fiction has great potential as a didactic tool and allows students to work in a cooperative, participatory and inclusive manner and to address all the basic skills.
eng
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Innovacions educatives
dc.subject.other
Ficció sonora
dc.subject.other
Educació secundària
dc.title
La ficció sonora com a recurs didàctic per a l’ensenyament de llengua i literatura
dc.type
info:eu-repo/semantics/masterThesis
dc.rights.accessLevel
info:eu-repo/semantics/openAccess