Mejora de competencias personales y prosociales a través de prácticums con Aprendizaje-Servicio en la Universidad
Blanch Gelabert, Sílvia; Edo, Mequè; París Romia, Gemma
-Service learning
-Internship
-Early childhood education
-Personal and social competencies
-Professional training
-Social engagement
-Aprendizaje-servicio (aps)
-Prácticum de magisterio
-Educación infantil
-Competencias personales y prosociales
-Enseñanza superior
-Compromiso social
open access
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Article
         
https://ddd.uab.cat/record/265300

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Edo, Mequè; Blanch Gelabert, Sílvia; Estrada Aguilar, Joan; Gimeno Soria, Xavier; Morón, Mar; París Romia, Gemma; Peire Fernández, Tomàs
Edo, Mequè; Blanch Gelabert, Sílvia; Armengol Asparó, Carme
Blanch Gelabert, Sílvia; Blanch Gelabert, Sílvia; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca sobre Aprenentatge entre Iguals; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca sobre Aprenentatge entre Iguals