Construcción de la marca personal en personajes antiheroicos de los videojuegos

dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Freire Sánchez, Alfonso
dc.contributor.author
Heredero Marín, Álvaro
dc.date.accessioned
2022-11-09T15:07:02Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:40:42Z
dc.date.available
2022-11-09T15:07:02Z
dc.date.available
2024-10-02T07:40:42Z
dc.date.issued
2022-09
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/527588
dc.description.abstract
Aquest treball de final de grau estudia els personatges antiherois i els valors de la seva marca personal al sector del videojoc. La investigació presenta un estudi en retrospectiva de l'antiheroi des dels seus orígens i el seu paper al món dels videojocs. L'anàlisi pràctica, per altra banda, té com a objectiu detectar els atributs de la marca personal d'aquests personatges i determinar si responen a un model matriu en què combreguen elements propis que permetin desenvolupar la marca personal dels antiherois.
cat
dc.description.abstract
Este trabajo de final de grado estudia los personajes antihéroes y los valores de su marca personal en el sector del videojuego. La investigación presenta un estudio en retrospectiva del antihéroe desde sus orígenes y su papel en el mundo de los videojuegos. El análisis práctico, por otro lado, tiene como objetivo, detectar los atributos de la marca personal de estos personajes y determinar si responden a un modelo matriz en el que comulguen elementos propios que permitan desarrollar la marca personal de los antihéroes.
spa
dc.description.abstract
This final degree work studies antihero characters and their personal brand values in the video game industry. The research presents a retrospective study of the antihero from its origins and its role in the world of video games. The practical analysis, on the other hand, aims to detect the attributes of the personal brand of these characters and to determine whether they respond to a matrix model in which they share elements that allow the development of the personal brand of antiheroes.
eng
dc.format.extent
109 p.
cat
dc.language.iso
spa
cat
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Videojocs
cat
dc.subject.other
Construcció de marca (Màrqueting)
cat
dc.subject.other
Personatges de ficció
cat
dc.title
Construcción de la marca personal en personajes antiheroicos de los videojuegos
cat
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
cat
dc.subject.udc
65
cat
dc.embargo.terms
cap
cat
dc.rights.accessLevel
info:eu-repo/semantics/openAccess


Documents

TFG-HEREDERO-2022.pdf

632.2Kb PDF

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)