COVID-19 school closures and cumulative disadvantage : Assessing the learning gap in formal, informal and non-formal education
González Motos, Sheila; Bonal, Xavier
open access
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Article
Wiley-Blackwell,
         
https://ddd.uab.cat/record/250679

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Alegre, Miquel Àngel,; Benito Pérez, Ricard; Gonzàlez Balletbò, Isaac; González Motos, Sheila
Alegre, Miquel Àngel,; Benito Pérez, Ricard; González Motos, Sheila
Gallego, Raquel; Gispert Brosa, Cristina de; González Motos, Sheila; Vilalta, Maite; Barbieri, Nicolás
Rambla, Xavier,; Rambla, Xavier,; Bonal, Xavier; Bonal, Xavier
 

Coordination

 

Supporters