dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Santana, Eva 1972-
dc.contributor.author
Aguado Durán, Nacho
dc.date.accessioned
2008-03-10T17:42:16Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:44:57Z
dc.date.available
2008-03-10T17:42:16Z
dc.date.available
2024-10-02T07:44:57Z
dc.date.issued
2008-03-10T17:42:16Z
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/5205
dc.description.abstract
Aquest treball realitza una projecció del que serà el futur a curt termini del mitjà publicitari d’exterior. S’estudia amb profunditat l’entorn socioeconòmic present del mitjà, així com es realitza un recull de les opinions dels professionals del sector mitjançant entrevistes i enquestes. Aquestes dades s’entrellacen amb un anàlisis dels nous models de publicitat exterior, recopilant multitud d’exemples. Així es demostra com la relació consumidor-mitjà passarà per la interacció a través de la creativitat i la tecnologia.
cat
dc.format.extent
132 p.
ca
dc.format.extent
462972 bytes
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
cat
dc.subject.other
Publicitat exterior
ca
dc.subject.other
Consumidors
ca
dc.subject.other
Entorn social
ca
dc.title
Los soportes publicitarios emergentes del medio exterior: hacia una interacción con el consumidor: la tecnología y la creatividad al servicio de la publicidad exterior
ca
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
ca