La protección del menor y la publicidad infantil en materia de alimentos

dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències Jurídiques i Polítiques
dc.contributor
Bañares Vilella, Silvia
dc.contributor.author
Iglesias Serrat, Cristina Alexia
dc.date.accessioned
2008-03-06T15:37:48Z
dc.date.available
2008-03-06T15:37:48Z
dc.date.created
2007
dc.date.issued
2008-03-06T15:37:48Z
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/5190
dc.description.abstract
L´evolució de la publicitat i dels mitjans que utilitza per arribar al destinatari en els últims temps han fomentat la necessitat d’una major protecció dels menors, que per la seva major vulnerabilitat, Així ho requereixen. L’obesitat infantil és un problema molt greu de la societat actual, els índex d´obesitat i sobrepes estan augmentant constantment. Això és una cosa molt preocupant i per aquesta raó s´han posat en marxa varies campanyes en contra, tan a nivell mundial com europeu o estatal. Tot i que no es pot dir amb total fiabilitat que l´obesitat infantil és consequència directa de la publicitat, podem afirmar que mitjançant les tècniques que es fan servir, pot influir en l´elecció del producte aprofitant la vulnerabilitat del menor. Pero tot això és necessari que els anunciants segueixin les mateixes directrius de tal manera que púguin combatre aquest tipus d´enfermetats relacionades amb l´alimentació i aconseguir que la joventut creixi més sana.
cat
dc.format.extent
66 p.
ca
dc.format.extent
356954 bytes
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.language.iso
spa
ca
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
cat
dc.subject.other
Infants
ca
dc.subject.other
Publicitat
ca
dc.subject.other
Nutrició
ca
dc.subject.other
Protecció
ca
dc.title
La protección del menor y la publicidad infantil en materia de alimentos
ca
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
ca
dc.subject.udc
34
ca


Documents

TFC-IGLESIASER-2007.pdf

348.5Kb PDF

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)