dc.contributor |
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació |
dc.contributor |
Ugarte Calleja, Seber |
dc.contributor.author |
Ballesta Ferrer, Ángela |
dc.date.accessioned |
2008-03-04T16:42:45Z |
dc.date.available |
2008-03-04T16:42:45Z |
dc.date.created |
2008 |
dc.date.issued |
2008-03-04T16:42:45Z |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/5175 |
dc.format.extent |
86 p. |
dc.format.extent |
732656 bytes |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
dc.language.iso |
spa |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/) |
dc.subject.other |
Política |
dc.subject.other |
Mitjans de comunicació de massa |
dc.subject.other |
Clinton Hillary Rodham |
dc.subject.other |
Estats Units d'Amèrica |
dc.title |
Hillary Clinton, un sueño americano en femenino |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
dc.description.abstract |
Aquest treball analitza quins trets de la personalitat de la Hillary Rodham Clinton han influït en la creació de la seva imatge pública i quines estratègies de comunicació l'han convertit, d'entre totes les dones del panorama polític d'Estats Units, en la primera dona candidata a la presidència. |