Hillary Clinton, un sueño americano en femenino

dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Ugarte Calleja, Seber
dc.contributor.author
Ballesta Ferrer, Ángela
dc.date.accessioned
2008-03-04T16:42:45Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:44:45Z
dc.date.available
2008-03-04T16:42:45Z
dc.date.available
2024-10-02T07:44:45Z
dc.date.created
2008
dc.date.issued
2008-03-04T16:42:45Z
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/5175
dc.description.abstract
Aquest treball analitza quins trets de la personalitat de la Hillary Rodham Clinton han influït en la creació de la seva imatge pública i quines estratègies de comunicació l'han convertit, d'entre totes les dones del panorama polític d'Estats Units, en la primera dona candidata a la presidència.
cat
dc.format.extent
86 p.
ca
dc.format.extent
732656 bytes
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.language.iso
spa
ca
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
cat
dc.subject.other
Política
ca
dc.subject.other
Mitjans de comunicació de massa
ca
dc.subject.other
Clinton Hillary Rodham
ca
dc.subject.other
Estats Units d'Amèrica
ca
dc.title
Hillary Clinton, un sueño americano en femenino
ca
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
ca
dc.subject.udc
65
ca


Documents

TFC-BALLESTA-2008.pdf

715.4Kb PDF

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)