Social media content value for a brand : study case
Fondevila-Gascón, Joan-Francesc; Mir Bernal, Pedro; Rom Rodríguez, Josep A.
-Social media
-Digital advertising
-Sports brands
-Digital communication
-User-generated content (UGC)
-Medios sociales
-Publicidad digital
-Marcas deportivas
-Comunicación digital
-Contenido generado por el usuario (UGC)
open access
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original.
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Article
         
https://ddd.uab.cat/record/186635

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Rom Rodríguez, Josep A.; Mir Bernal, Pedro; Polo López, Marc; Fondevila-Gascón, Joan-Francesc
Santana, Eva; Rom Rodríguez, Josep A.; Fondevila-Gascón, Joan-Francesc; Mir Bernal, Pedro
Fondevila-Gascón, Joan-Francesc; Polo López, Marc; Marqués Pascual, Joaquín; Mir Bernal, Pedro
Fondevila-Gascón, Joan-Francesc; Carreras Alcalde, Marta; Mir Bernal, Pedro; del Olmo Arriaga, Josep Lluís; Pesqueira Zamora, María Jesús
Fondevila-Gascón, Joan-Francesc; Vila, Fátima; Rom Rodríguez, Josep A.; Perelló-Sobrepere, Marc
 

Coordination

 

Supporters