dc.contributor
Beriain Bañares, Ana
dc.contributor.author
Gimeno Gallardo, Martina
dc.date.accessioned
2025-10-24T07:48:46Z
dc.date.available
2025-10-24T07:48:46Z
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/487942
dc.description.abstract
La investigació es centra en reposicionar la marca de moda de bosses customitzables, O Bag, mitjançant el redisseny del seu model icònic, l’“O Bag Classic”, actualment oblidat al mercat espanyol. Es valoren les causes del descens de popularitat des del seu boom el 2017, resolent si es tracta d’un problema de comunicació de la marca, un canvi en les tendències de moda a Espanya o pel tancament permanent de les botigues físiques. La proposta es centra en tornar a impactar i estar presents en la ment de les exconsumidores amb una estratègia de reposicionament que enforteixi la seva proposta de valor inicial i una comunicació adaptada a les necessitats del públic actual. A través d’un redisseny del producte que respecti l’essència original i amb una proposta de campanya de màrqueting emocional com a element nostàlgic per reconnectar amb els antics clients i atraure noves audiències amb l’objectiu de posicionar de nou l’“O Bag Classic” com un producte atractiu i desitjat.
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dc.description.abstract
La investigación se centra en reposicionar la marca de moda de bolsos customizables, O Bag, mediante el rediseño de su modelo icónico, el “O Bag Classic”, actualmente olvidado en el mercado español. Se investigan las causas del descenso de popularidad desde su boom en 2017, resolviendo si se trata de un problema de comunicación de la marca, un cambio de las tendencias de moda en España o por el cierre permanente de las tiendas físicas. La propuesta se centra en volver a impactar y estar presentes en la mente de las exconsumidoras con una estrategia de reposicionamiento que fortalezca su propuesta de valor inicial y una comunicación adaptada a las necesidades del público actual. Desde un rediseño del producto que respete la esencia original junto a una propuesta de campaña de marketing emocional como elemento nostálgico para reconectar con los antiguos clientes y atraer a nuevas audiencias con el fin de posicionar de nuevo a “O Bag Classic” como un producto atractivo y deseado.
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dc.description.abstract
The research focuses on repositioning the customizable handbag brand, O Bag, through the redesign of its iconic model, the “O Bag Classic,” which is currently forgotten in the Spanish market. It investigates the causes behind the decline in popularity since its boom in 2017, examining whether it is due to a brand communication issue, a shift in 6 fashion trends in Spain, or the permanent closure of physical stores. The proposal aims to make a renewed impact and regain exconsumers awareness with a repositioning strategy that strengthens its original value proposition and adapts communication to the needs of the current audience. Through a product redesign that respects the original essence and an emotionally-driven marketing campaign to reconnect with former customers and attract new audiences, the goal is to re-establish the “O Bag Classic” as an attractive and desirable product.
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dc.format.extent
77 p.
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dc.rights
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
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dc.rights.uri
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
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dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Marques comercials
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dc.title
Reposicionamiento de O Bag Classic en el mercado español mediante su rediseño
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dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
ca
dc.rights.accessLevel
info:eu-repo/semantics/openAccess