dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Ugarte Calleja, Seber
dc.contributor.author
Comadrán de Frutos, Yvonne
dc.date.accessioned
2010-04-19T11:49:25Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:40:25Z
dc.date.available
2010-04-19T11:49:25Z
dc.date.available
2024-10-02T07:40:25Z
dc.date.issued
2010-04-19T11:49:25Z
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/48136
dc.description.abstract
El present treball analitza la història de la comunicació visual fins els nostres dies i
l’aparició i importància del disseny gràfic i la direcció d’art en el mon al voltant del
periodisme de moda. L’objectiu és esbrinar cóm ha arribat a influir el disseny en els
editorials de moda y per això és realitza un estudi del Art Director Alexey Brodovitch y el seu treball per a la revista Harper’s Bazaar.
cat
dc.format.extent
114 p.
ca
dc.format.extent
20641022 bytes
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
cat
dc.subject.other
Disseny gràfic
ca
dc.subject.other
Periodisme
ca
dc.subject.other
Brodovitch, Alexey, 1898-1971
ca
dc.title
La influencia de Alexey Brodovitch como art director en los editoriales de moda
ca
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
ca