La influencia de Alexey Brodovitch como art director en los editoriales de moda

dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Ugarte Calleja, Seber
dc.contributor.author
Comadrán de Frutos, Yvonne
dc.date.accessioned
2010-04-19T11:49:25Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:40:25Z
dc.date.available
2010-04-19T11:49:25Z
dc.date.available
2024-10-02T07:40:25Z
dc.date.created
2010
dc.date.issued
2010-04-19T11:49:25Z
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/48136
dc.description.abstract
El present treball analitza la història de la comunicació visual fins els nostres dies i l’aparició i importància del disseny gràfic i la direcció d’art en el mon al voltant del periodisme de moda. L’objectiu és esbrinar cóm ha arribat a influir el disseny en els editorials de moda y per això és realitza un estudi del Art Director Alexey Brodovitch y el seu treball per a la revista Harper’s Bazaar.
cat
dc.format.extent
114 p.
ca
dc.format.extent
20641022 bytes
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.language.iso
spa
ca
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
cat
dc.subject.other
Disseny gràfic
ca
dc.subject.other
Periodisme
ca
dc.subject.other
Moda
ca
dc.subject.other
Brodovitch, Alexey, 1898-1971
ca
dc.title
La influencia de Alexey Brodovitch como art director en los editoriales de moda
ca
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
ca
dc.subject.udc
65
ca


Documents

TFC-COMADRAN-2010.pdf

19.68Mb PDF

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)