Zip your lips or keep quiet? Differences in the classroom discourse of main teachers and language assistants in bilingual schools
Dafouz, Emma; Hibler, Abbie; Taula Rodona Internacional TRI-CLIL
-Team-teaching
-Primary Education
-Classroom Discourse Functions
open access
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/
Comunicació de congrés
         
https://ddd.uab.cat/record/93320

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Vallbona, Anna; Khan Sarah; Taula Rodona Internacional TRI-CLIL
Carrillo Monsó, Núria; Farré Espar, Pilar; Maldonado Martín, Natalia; Margelí Ribera, Jordi; Taula Rodona Internacional TRI-CLIL
Florit Ballester, Carme; Taula Rodona Internacional TRI-CLIL
Geli Roig, Sònia; Berto Pozas, Graziella; Taula Rodona Internacional TRI-CLIL
Medina Restoy, Ferran; Alba Roma, Núria; Taula Rodona Internacional TRI-CLIL