dc.contributor.author |
Sala Roca, Josefina |
dc.contributor.author |
Arnau-Sabatés, Laura |
dc.contributor.author |
Jariot, Mercè |
dc.contributor.author |
Marzo, Teresa |
dc.contributor.author |
Urrea, Aida |
dc.contributor.author |
Ortega, Daniel |
dc.date |
2020 |
dc.identifier |
https://ddd.uab.cat/record/235416 |
dc.identifier |
urn:oai:ddd.uab.cat:235416 |
dc.format |
application/pdf |
dc.format |
application/pdf |
dc.format |
application/pdf |
dc.language |
cat |
dc.language |
spa |
dc.publisher |
|
dc.relation |
Ministerio de Economía y Competitividad EDU2013-43326-R |
dc.relation |
Ministerio de Economía y Competitividad EDU2016-77284-R |
dc.rights |
open access |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
dc.rights |
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ |
dc.title |
Test Situacional de Desarrollo de Competencias Básicas de Empleabilidad (DCBE) |
dc.type |
Working paper |
dc.description.abstract |
El DCBE es un test situacional que permite evaluar el desarrollo de las competencias básicas de empleabilidad en jóvenes de entre 12 y 18 años. El test se estructura en 5 historias que presentan diversas situaciones-problema, y en cada situación se pueden dar cinco posibles respuestas. Los jóvenes deben contestar cuál sería la respuesta que con más probablemente darían en dicha situación. Es un instrumento psicoeducativo orientado a ayudar a educadores y adolescentes y a evaluar las competencias y trabajarlas |
dc.description.abstract |
El DCBE és un test situacional que permet avaluar el desenvolupament de les competències bàsiques d'empleabilitat en joves d'entre 12 i 18 anys. El test s'estructura en cinc històries que presenten diverses situacions-problema, i cada situació-problema té cinc possibles respostes. Els joves han de contestar quina seria la resposta que més probablement donarien en aquella situació-problema. És un instrument psicoeducatiu orientat a ajudar a educadors i adolescents a avaluar les competències i treballar les competències |