dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Martínez Corcuera, Raúl
dc.contributor.author
Busquet Viñals, Anna
dc.date.accessioned
2009-07-22T12:59:15Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:40:40Z
dc.date.available
2009-07-22T12:59:15Z
dc.date.available
2024-10-02T07:40:40Z
dc.date.issued
2009-07-22T12:59:15Z
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/39537
dc.description.abstract
El treball final de carrera “Comparativa de la publicitat radiofònica entre Espanya i Itàlia. Estudi de les emissores Els 40 Principals i Radio Deejay”, és un anàlisi que pretén, mitjançant un estudi de cas de dues emissores de radiofórmula privades i nacionals, una espanyola i una italiana, comparar la publicitat radiofònica entre Espanya i Itàlia en cadenes musicals.
L’estudi analitza la història, el target, la programació, la publicitat i les tarifes en cada una de les dues emissores per tal de trobar les semblances i diferències entre elles.
La recerca es centra amb l’anàlisi dels tipus d’anunciants, l’estructura dels espais i formats publicitaris i l’anàlisi de la publicitat emesa en cada emissora en la franja horària del matí.
Se n’extreuen conclusions que utilitzem com a referència per veure si a Espanya i a Itàlia aquest tipus d’emissores de ràdio usen les mateixes estratègies organitzatives i creatives, veure si en el passat i el present han seguit i segueixen un mateix camí o no.
cat
dc.format.extent
75 p.
ca
dc.format.extent
8114058 bytes
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
cat
dc.subject.other
Publicitat per ràdio
ca
dc.subject.other
Programes de ràdio musicals
ca
dc.subject.other
Ràdio i llenguatge
ca
dc.title
Comparativa de la publicitat radiofònica entre Espanya i Itàlia. Estudi de les emissores Els 40 Principals y Radio Deejay
ca
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
ca