Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/376522

Monetización en publicidad digital: interactividad para HbbTV
Monetization in digital advertising: interactivity for HbbTV
Fondevila-Gascón, Joan-Francesc; Botey López, Jordi; Rom Rodríguez, Josep A.; Vila, Fátima
Universitat Ramon Llull. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna
2018
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Televisió interactiva
Publicitat per internet
Internet
Publicitat
Comunicació
Màrqueting
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
© L'autor/a
10 p.
Artículo
Artículo - Versión publicada
https://dx.doi.org/10.31009/hipertext.net.2018.i16.06
Universitat Pompeu Fabra. Departament de Comunicació. Àrea de Documentació de Mitjans i Formats Digitals
Hipertext.net. Revista académica sobre documentación digital y comunicación interactiva, núm. 16, 2018
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
Monetización en publicidad digital.pdf 1.151 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Fondevila-Gascón, Joan-Francesc; Vila, Fátima; Rom Rodríguez, Josep A.; Perelló-Sobrepere, Marc
Botey López, Jordi; Fondevila i Gascón, Joan Francesc; Ordeix Rigo, Enric; Rom Rodríguez, Josep A.
Rom Rodríguez, Josep A.; Fondevila-Gascón, Joan-Francesc; Polo López, Marc
Fondevila-Gascón, Joan-Francesc; Polo López, Marc; Gutiérrez-Aragón, Óscar; Rom Rodríguez, Josep A.