To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/174010
dc.contributor | Solans Filella, Anna |
---|---|
dc.contributor.author | Delgado Alonso, Pablo |
dc.date | 2019-06-26 |
dc.identifier.citation | PRISMA-142936 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/174010 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria mecànica::Disseny i construcció de vehicles::Automòbils |
dc.subject | Diesel fuels |
dc.subject | Depressions |
dc.subject | Automobile industry and trade |
dc.subject | Crisi corporativa |
dc.subject | Reputació corporativa |
dc.subject | Identitat corporativa |
dc.subject | Imatge corporativa |
dc.subject | Dieselgate |
dc.subject | Industria de l'automòbil |
dc.subject | Combustibles dièsel |
dc.subject | Crisis econòmiques |
dc.subject | Automòbils--Indústria i comerç |
dc.title | Estudi de l’impacte del “Dieselgate” i les restriccions de vehicles dièsel a la indústria automobilística alemanya |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |
dc.description.abstract |