Thumbnail

    Ucronía del nostre terreny: un model de formació per a professionals de l'educació en museus i centres de ciència 

    Pejó i Climent, Lluc; Viciana Caballero, Salvador; Viladot Barba, Pere (2012)

    Thumbnail

    Entrar al niu per sortir-ne volant: el Niu de Ciència, un espai familiar per a nens i nenes fins a sis anys 

    Viladot Barba, Pere; Pedreira Álvarez, Montserrat (2012)

    El Niu de Ciència és un espai educatiu específic per a famílies i escoles on es porten aterme activitats per a nens i nenes de 0 a 6 anys. En aquest article s’explica l’activitatfamiliar d’autodescoberta que té com a ...

    Thumbnail

    Sabem per a què venen? Anàlisi de les expectatives i els objectius dels docents en les visites de grups escolars al Museu de Ciències Naturals de Barcelona 

    Viladot Barba, Pere (2012)

    El problema que s’ha volgut abordar amb aquesta recerca és el desconeixement que hi ha en els museus de ciències ―i per extensió en tots els museus― sobre quins són els interessos dels docents quan visiten el Museu amb ...

    Thumbnail

    Les col·leccions biològiques 

    Garcia-Franquesa, Eulàlia; Omedes, Anna (2019)

    Thumbnail

    Natural materials: an inclusive scientific view: an educational approach from the Museu de Ciències Naturals de Barcelona 

    Batlles Fossas, Albert; Boix Garcia-Cairó, Greta; Olmeda, Montse; Ballester Rovira, Montserrat (2024-04)

    Exploring natural materials offers countless opportunities for inclusive science. At the Museu de Ciències Naturals de Barcelona (Natural Science Museum of Barcelona), we know that looking closely at real materials creates ...