El márketing experiencial en el proceso de compra de la moda: el caso Burberry

dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Olmo Arriaga, José Luis del
dc.contributor.author
Marimón Rius, Laura
dc.date.accessioned
2020-01-13T11:12:27Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:42:33Z
dc.date.available
2020-01-13T11:12:27Z
dc.date.available
2024-10-02T07:42:33Z
dc.date.issued
2019-06
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/367838
dc.description.abstract
El present treball analitza informació del màrqueting experiencial i la seva incidència a la moda i el luxe. Per això, s’aborda l’estudi de cas d’una de les firmes més excel·lents al sector del luxe com és la firma Burberry. El cas tracta de la vinculació de l’experiència a la tenda Burberry a partir de differents variables, com són els aparadors, el mobiliari, la il·luminació, la música ambiental, l’olor, la presentació dels productes, els provadors, el moble de caixa, la neteja general i l’atenció rebuda.
cat
dc.description.abstract
El presente trabajo analiza información del marketing experiencial y su incidencia en la moda y el lujo. Para ello, se aborda el caso de estudio de una de las firmas más sobresalientes en el sector del lujo como es la firma Burberry. El caso trata de la vinculación de la experiencia en la tienda Burberry a partir de diferentes variables, como son los escaparates, el mobiliario, la iluminación, la música ambiental, el olor, la presentación de los productos, los probadores, el mueble de caja, la limpieza general y la atención recibida.
spa
dc.description.abstract
The present work analyzes information on experiential marketing and its impact on fashion and luxury. For that reason, the case study of one of the most exceptional firms in the luxury sector is covered, which is Burberry. This case examines the link between the in-store Burberry experience and a few variables which are: the storefronts, the furniture, the lighting, the background music, the smell, the presentation of the products, the fitting rooms, the cash desk, the general cleanliness and customer service.
eng
dc.format.extent
87 p.
cat
dc.language.iso
spa
cat
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Màrqueting
cat
dc.subject.other
Emocions
cat
dc.subject.other
Luxe
cat
dc.subject.other
Moda
cat
dc.title
El márketing experiencial en el proceso de compra de la moda: el caso Burberry
cat
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
cat
dc.subject.udc
339
cat
dc.embargo.terms
cap
cat
dc.rights.accessLevel
info:eu-repo/semantics/openAccess


Documents

TFG-MARIMÓN-2019.pdf

1.705Mb PDF

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)