To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/134033

A fuzzy learning method to segment visitors of a tourist attraction
Nguyen, Jennifer; Armisen Morell, Albert; Sánchez Hernández, Germán; Agell Jané, Núria; Angulo Bahón, Cecilio
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria de Sistemes, Automàtica i Informàtica Industrial
-Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica
-Tourism
-Artificial intelligence
-Fuzzy logic
-Fuzzy
-Clustering
-Satisfaction
-Tourism
-Turisme
-Intel·ligència artificial
-Lògica-difusa
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Article - Submitted version
Conference Object
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Nguyen, Jennifer; Sánchez Hernández, Germán; Armisen Morell, Albert; Agell Jané, Núria; Angulo Bahón, Cecilio
Nguyen, Jennifer; Sánchez Hernández, Germán; Agell Jané, Núria; Rovira Llobera, Xari; Angulo Bahón, Cecilio
Jennifer, Nguyen; Sánchez Hernández, Germán; Armisen Morell, Albert; Agell, Nuria; Angulo Bahón, Cecilio
Nguyen, Jennifer; Sanchez Hernandez, German; Agell Jané, Núria; Angulo Bahón, Cecilio
Agell Jané, Núria; Sánchez Hernández, Germán; Sánchez Soler, Monica; Ruiz Vegas, Francisco Javier
 

Coordination

 

Supporters