To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/132705

Technological adaptation of the student to the educational density of the course. A case study: 3D architectural visualization
Fonseca, David; Redondo Domínguez, Ernesto; Valls Dalmau, Francesc; Villagrasa, Sergi
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Representació Arquitectònica; Universitat Politècnica de Catalunya. ADR&M - Arquitectura, Disseny: Representació i Modelatge
-Àrees temàtiques de la UPC::Arquitectura::Sistemes de representació arquitectònica
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament universitari
-Three-dimensional display systems - Study and teaching
-Architectural rendering - Study and teaching
-Architecture -- Study and teaching
-Active learning
-Technological skills assessment
-User experience
-Student motivation
-Mixed methods assessment
-Student behavior
-Representació arquitectònica - Ensenyament
-Visualització tridimensional (Informàtica) - Ensenyament
-Arquitectura -. Ensenyament
-Aprenentatge actiu
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Article - Submitted version
Article
Elsevier
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Fonseca Escudero, David; Valls Dalmau, Francesc; Redondo Domínguez, Ernesto; Villagrasa, Sergi
Fonseca Escudero, David; Villagrasa, Sergi; Valls Dalmau, Francesc; Redondo Domínguez, Ernesto; Climent Ferrer, August; Vicent Safont, Lluís
Redondo Domínguez, Ernesto; Valls Dalmau, Francesc; Fonseca Escudero, David; Navarro Delgado, Isidro; Villagrasa, Sergi; Olivares, Adriana; Peredo, Alberto
Fonseca Escudero, David; Villagrasa, Sergi; Valls Dalmau, Francesc; Redondo Domínguez, Ernesto; Climent Ferrer, August; Vicent Safont, Lluís
Fonseca Escudero, David; Villagrasa, Sergi; Navarro Delgado, Isidro; Redondo Domínguez, Ernesto; Valls Dalmau, Francesc; Sánchez Riera, Alberto
 

Coordination

 

Supporters