To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/132705
Title: | Technological adaptation of the student to the educational density of the course. A case study: 3D architectural visualization |
---|---|
Author: | Fonseca, David; Redondo Domínguez, Ernesto; Valls Dalmau, Francesc; Villagrasa, Sergi |
Other authors: | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Representació Arquitectònica; Universitat Politècnica de Catalunya. ADR&M - Arquitectura, Disseny: Representació i Modelatge |
Abstract: | |
Subject(s): | -Àrees temàtiques de la UPC::Arquitectura::Sistemes de representació arquitectònica -Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament universitari -Three-dimensional display systems - Study and teaching -Architectural rendering - Study and teaching -Architecture -- Study and teaching -Active learning -Technological skills assessment -User experience -Student motivation -Mixed methods assessment -Student behavior -Representació arquitectònica - Ensenyament -Visualització tridimensional (Informàtica) - Ensenyament -Arquitectura -. Ensenyament -Aprenentatge actiu |
Rights: | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
Document type: | Article - Submitted version Article |
Published by: | Elsevier |
Share: |