Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/354849

Cap a un nou paradigma del sector publicitari
Botey López, Jordi; Curto Gordo, Víctor; Morales Amorós, David
Universitat Ramon Llull. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna
2018
Publicitat
© Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna-URL. Tots els drets reservats.
14 p.
Article
Article - Published version
Universitat Ramon Llull. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna
Tripodos, núm. 18, 2006
         

Full text files in this document

Files Size Format
Tripodos_18_Botey_Curto_Morales.pdf 120.0 KB PDF

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Curto Gordo, Víctor; Solanas García, Isabel
Botey López, Jordi; Fondevila i Gascón, Joan Francesc; Ordeix Rigo, Enric; Rom Rodríguez, Josep A.
Botey López, Jordi; Fondevila i Gascón, Joan Francesc; Ordeix Rigo, Enric; Rom Rodríguez, Josep
Fondevila-Gascón, Joan-Francesc; Botey López, Jordi; Rom Rodríguez, Josep A.; Vila, Fátima
 

Coordination

 

Supporters