Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2445/132052
dc.contributor | Universitat de Barcelona |
---|---|
dc.contributor.author | Monserrat i Molas, Josep, 1967- |
dc.contributor.author | Przybylowicz, Paula |
dc.date | 2019-04-11T11:24:07Z |
dc.date | 2019-04-11T11:24:07Z |
dc.date | 2018 |
dc.date | 2019-04-11T11:24:07Z |
dc.identifier.citation | 0214-7351 |
dc.identifier.citation | 686589 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2445/132052 |
dc.format | 16 p. |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | ICE Universitat de Barcelona |
dc.relation | Reproducció del document publicat a: https://www.raco.cat/index.php/TempsEducacio/article/view/348752 |
dc.relation | Temps d'Educació, 2018, num. 55, p. 263-278 |
dc.rights | cc-by-nc (c) Universitat de Barcelona, 2018 |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/es |
dc.subject | Pragmatisme |
dc.subject | Història de l'educació |
dc.subject | Pedagogia |
dc.subject | Catalunya |
dc.subject | Pragmatism |
dc.subject | History of education |
dc.subject | Pedagogy |
dc.subject | Catalonia |
dc.title | Alexandre Galí i El noi i les matèries de l'ensanyament de John Dewey. Una traducció inèdita |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.description.abstract |