Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest document: http://hdl.handle.net/2072/349684

Propuesta didáctica para fomentar la capacidad de interpretación de datos en el contexto de la estadística aplicada
Serrano Molinero, Vanessa; González Sabaté, Lucinio; Martori Adrian, Francesc de Paula; Cuadros, Jordi
Universitat Ramon Llull. IQS
2016
311 - Estadística
Estadística aplicada
Interpretación de datos
Simulaciones
Trazas
Simulació per ordinador
Estadística
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
©L'autor/a
8 p.
Article
Article - Versió publicada
CIDUI Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació
Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, núm.3 (2016)
         

Text complet d'aquest document

Fitxers Mida Format
Propuesta didac ... a estadistica aplicada.pdf 666.8 KB PDF

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Cuadros, Jordi; Martori Adrian, Francesc de Paula; Serrano Molinero, Vanessa; Calvo, Miquel (Calvo Llorca); Carnicer González, Arturo; Miñarro Alonso, Antonio
Olivé Tomàs, Antoni; Samper, Xavier; Cuadros, Jordi; Martori Adrian, Francesc de Paula; Serrano Molinero, Vanessa
Olivé Tomàs, Antoni; Cuadros, Jordi; González Sabaté, Lucinio; Serrano Molinero, Vanessa; Jolonch, Xavier
Olivé Tomàs, Antoni; Carre, Marc; Cuadros, Jordi; González Sabaté, Lucinio; Serrano Molinero, Vanessa