Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/78270
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Infraestructura del Transport i del Territori |
---|---|
dc.contributor | López Pita, Andrés |
dc.contributor.author | Pi Sardà, Roger |
dc.date | 2015-10-13 |
dc.identifier.citation | PRISMA-107371 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/78270 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil::Infraestructures i modelització dels transports::Infraestructures i transport ferroviari |
dc.subject | High speed trains |
dc.subject | ferrocarril d'Alta Velocitat |
dc.subject | High Speed 2 (HS2) |
dc.subject | Regne Unit. |
dc.subject | Trens d'alta velocitat |
dc.title | HS2. Un canvi en les necessitats de transport del Regne Unit |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |