To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/83755

Determinant factors affecting the point of purchase selection: valuation and perceptions
Ouesleti, Bilel; Kallas, Zein; Gil Roig, José María; Costa-Font, Montserrat
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria Agroalimentària i Biotecnologia; Universitat Politècnica de Catalunya. CREDA - Centre de Recerca en Economia i Desenvolupament Agroalimentari
-Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria agroalimentària
-Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria agroalimentària::Aspectes econòmics
-Consumers
-Point of Purchase (POP)
-Structural Equation Modeling (SEM)
-Analytic Hierarchy Process (AHP)
-Consumidors -- Actituds
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Article - Published version
Conference Object
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Baba, Yasmina; Kallas, Zein; Costa-Font, Montserrat; Gil Roig, José María; Realini Cujó, Carolina
Sánchez Toledano, Blanca Isabel; Kallas, Zein; Palmeros Rojas, Oscar; Gil Roig, José María
Kallas, Zein; Gil Roig, José María; Panella-Riera, Nuria; Blanch, M.; Tacken, G.; Chevillon, Patrick; De Roest, Kees; Oliver, Maria Angels
 

Coordination

 

Supporters