dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Robinat Rivadulla, José Ramon,
dc.contributor.author
Miranda Llaquet, Cristina,
dc.date.accessioned
2018-06-26T15:46:57Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:42:40Z
dc.date.available
2018-06-26T15:46:57Z
dc.date.available
2024-10-02T07:42:40Z
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/326780
dc.description.abstract
Aquest document recull un anàlisi sobre la importància en l’actualitat del turisme educatiu internacional, la necessitat actual de construir una Marca Ciutat potent, el coneixement i lideratge de la ciutat de Melbourne en aquest àmbit com a ciutat pionera i la proposta d’implementar l’estratègia a la ciutat de Barcelona.
cat
dc.description.abstract
Este documento recoge un análisis sobre la importancia en la actualidad del turismo educacional internacional, la necesidad actual de construir una Marca Ciudad potente, el conocimiento y liderazgo de la ciudad de Melbourne en este ámbito como ciudad pionera y la propuesta de implementar la estrategia en la ciudad de Barcelona.
spa
dc.description.abstract
The following document analyses the importance of the international educational tourism, as well as the need to build a powerful City Brand. The knowledge and leadership of the city of Melbourne in this area as a pioneer city and a proposal to implement the strategy in the city of Barcelona.
eng
dc.format.extent
93 p.
cat
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Estudiants estrangers
cat
dc.subject.other
Turisme
cat
dc.subject.other
Màrqueting
cat
dc.title
Estudiantes internacionales, una nueva apuesta para Barcelona
cat
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
cat
dc.rights.accessLevel
info:eu-repo/semantics/openAccess