Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10256/3613

Argument omissions in preschool Catalan and Spanish speaking children with SLI
Sanz Torrent, Mònica; Andreu Barrachina, Llorenç; Badia, Iris; Sidera Caballero, Francesc
-Llenguatge i llengües -- Adquisició
-Psicolingüística
-Trastorns del llenguatge en els infants
-Language acquisition
-Language disorders in children
-Psycholinguistics
Tots els drets reservats. Text originalment publicat a 'Infancia y Aprendizaje'. Reproduït amb autorització
Artículo
Artículo - Versión publicada
Fundación Infancia y Aprendizaje
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Serrat Sellabona, Elisabet; Sanz Torrent, Mònica; Badia, Iris; Aguilar, Eva; Olmo, Raquel; Lara Díaz, María Fernanda; Andreu Barrachina, Llorenç; Serra i Raventós, Miquel
Rodríguez Ferreiro, Javier; Andreu Barrachina, Llorenç; Sanz Torrent, Mònica
Andreu Barrachina, Llorenç; Sanz Torrent, Mònica; Rodríguez-Ferreiro, Javier
Pons, Ferran; Sanz Torrent, Mònica; Ferinu Sanz, Laura; Birulés, Joan; Andreu Barrachina, Llorenç