Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/10609/65786

Challenge- Based Learning design in higher education: A new context for learning beyond competency approach
González García, Loles; Pastor Pérez, Lluís; Girona Campillo, Cristina; Merino Rubio, Marta; Palou Vives, Maria Isabel
With this project we want to respond to the main challenge faced by higher education that is overcoming the gap between university education and the demands of society and the professional world. This gap cannot be accounted for merely in terms of a shortcoming in the relationship between the competencies of academic programmes and the real training needs of lifelong learners, but also involves the mismatch between the design of training models and students' expectations.
Con este proyecto queremos responder al principal desafío que enfrenta la educación superior que está superando la brecha entre la educación universitaria y las demandas de la sociedad y el mundo profesional. Esta brecha no puede ser contada simplemente en términos de una deficiencia en la relación entre las competencias de los programas académicos y las necesidades reales de capacitación de los estudiantes de por vida, pero también implica la falta de correspondencia entre el diseño de modelos de capacitación y las expectativas de los estudiantes.
Amb aquest projecte volem respondre al principal desafiament que enfronta l'educació superior que està superant la bretxa entre l'educació universitària i les demandes de la societat i el món professional. Aquesta bretxa no pot ser explicada simplement en termes d'una deficiència en la relació entre les competències dels programes acadèmics i les necessitats reals de capacitació dels estudiants per a tota la vida, però també implica la falta de correspondència entre el disseny de models de capacitació i les expectatives dels estudiants.
-challenge based education
-situated learning
-competency based design
-new learning models
-innovation management
-lifelong learning
-desafíos basado en el aprendizaje
-aprendizaje situado
-diseño de competencias
-nuevos modelos de aprendizaje
-gestión de innovación
-aprendizaje permanente
-desafiaments basat en l'aprenentatge
-aprenentatge situat
-disseny de competències
-nous models d'aprenentatge
-gestió d'innovació
-aprenentatge permanent
-Education, Higher
-Ensenyament universitari
-Enseñanza universitaria
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Document de treball
Universitat Oberta de Catalunya
         

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Sangrà Morer, Albert; Montalvo García, Adolfo; Girona Campillo, Cristina
González García, Loles; Minguillón Alfonso, Julià; Martínez Aceituno, Toni; Meneses, Julio
Aznar Suñer, Silvia; Fandos, M.; Flores, O.; Gil, L.; Girona Campillo, Cristina; Gros, B.; Illescas, S.; Marzo, N.; Noguera Fructuoso, Ingrid; Solé, N.; Organizing Commitee CIDUI