To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10230/32653

Medios de comunicación y marcas turísticas: la labor de las oficinas extranjeras de turismo en España;
Media and destination brands: the work of the foreign offices of tourism in Spain
González Santos, Beatriz; Fernández Cavia, Josep, 1963-; Tena Parera, Daniel
Destination branding
Publicity
Media
Destination branding
Tourism and travel journalism
Medios de comunicación
Periodismo de turismo y de viajes
Aquest article està subjecte a una llicència Creative Commons Reconocimiento 4.0 (CC BY 4.0)
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0
Article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Universidad Complutense de Madrid
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Míguez González, María Isabel; Fernández Cavia, Josep, 1963-
Fernández Cavia, Josep, 1963-; Castro, Daniela
Scolari, Carlos Alberto, 1963-; Fernández Cavia, Josep, 1963-
Vasto Terrientes, Luis del; Fernández Cavia, Josep, 1963-; Huertas Roig, Asunción; Moreno, Antonio; Valls, Aida
 

Coordination

 

Supporters