Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10230/32565

Tourism and online communication: interactivity and social web in official destination websites
Míguez González, María Isabel; Fernández Cavia, Josep, 1963-
-Destination marketing organisations
-Official destination websites
-Interactivity
-Social web
-Communication
© Míguez-González MI, Ferández-Cavia J. Tourism and online communication: interactivity and social web in official destination websites. Communication & Society. 2015; 28(4): 17-31. DOI: 10.15581/003.28.4.17-31 This is an open-access article distributed under the terms of the Creative Commons Attribution License, which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium. http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/
Artículo
Artículo - Versión aceptada
Universidad de Navarra
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Fernández Cavia, Josep, 1963-; Castro, Daniela
González Santos, Beatriz; Fernández Cavia, Josep, 1963-; Tena Parera, Daniel
Scolari, Carlos Alberto, 1963-; Fernández Cavia, Josep, 1963-
Fernández Cavia, Josep, 1963-; Rovira, Cristòfol; Díaz Luque, Pablo; Cavaller Reyes, Víctor
Fernández Cavia, Josep, 1963-; Marchiori, Elena; Haven-Tang, Claire; Cantoni, Lorenzo