To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/114976
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Matemàtiques |
---|---|
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Expressió Gràfica a l'Enginyeria |
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. CRAAX - Centre de Recerca d'Arquitectures Avançades de Xarxes |
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. LAM - Laboratori d'Aplicacions Multimèdia i TIC |
dc.contributor.author | Meza, Jaime |
dc.contributor.author | Ortiz, Oswaldo |
dc.contributor.author | Simó Mezquita, Ester |
dc.contributor.author | Vaca-Cardenas, Mónica |
dc.contributor.author | Roman, Sonia |
dc.contributor.author | Monguet Fierro, José María |
dc.date | 2017 |
dc.identifier.citation | Meza, J., Ortiz, O., Simo, E., Vaca-Cardenas, M., Roman, S., Monguet, J.M. Fostering the reduction of assortative mixing or homophily into the class. A: International Technology, Education and Development Conference. "INTED2017 Proceedings : 11th International Technology, Education and Development Conference. Valencia, Spain. 6-8 March, 2017". 2017, p. 1934-1943. |
dc.identifier.citation | 978-84-617-8491-2 |
dc.identifier.citation | 10.21125/inted.2017.0582 |
dc.identifier.citation | V-369-2017 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/114976 |
dc.language.iso | eng |
dc.relation | https://library.iated.org/view/MEZA2017FOS |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::TIC's aplicades a l'educació |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Desenvolupament humà i sostenible::Aspectes socials |
dc.subject | Information technology--Study and teaching |
dc.subject | Computer network architectures |
dc.subject | Information technology--Social aspects |
dc.subject | Collective intelligence |
dc.subject | ICT |
dc.subject | Education |
dc.subject | Group formation |
dc.subject | Tecnologies de la informació i la comunicació |
dc.subject | Ordinadors, Xarxes d' |
dc.subject | Informàtica -- Aspectes socials |
dc.subject | Ensenyament -- Innovacions |
dc.title | Fostering the reduction of assortative mixing or homophily into the class |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.type | info:eu-repo/semantics/conferenceObject |
dc.description.abstract |