Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2445/121727
dc.contributor | Universitat de Barcelona |
---|---|
dc.contributor.author | Arànega, Susanna, 1958- |
dc.date | 2018-04-20T07:08:22Z |
dc.date | 2018-04-20T07:08:22Z |
dc.date | 2006 |
dc.date | 2018-04-20T07:08:23Z |
dc.identifier.citation | 0214-7351 |
dc.identifier.citation | 562063 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2445/121727 |
dc.format | 15 p. |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | ICE Universitat de Barcelona |
dc.relation | Reproducció del document publicat a: http://www.raco.cat/index.php/TempsEducacio/article/view/126426 |
dc.relation | Temps d'Educació, 2006, num. 30, p. 25-39 |
dc.rights | cc-by-nc (c) Universitat de Barcelona, 2006 |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/es |
dc.subject | Formació del professorat |
dc.subject | Educació primària |
dc.subject | Treball en equip |
dc.subject | Canvi social |
dc.subject | Teacher training |
dc.subject | Primary education |
dc.subject | Teams in the workplace |
dc.subject | Social change |
dc.title | Les noves necesitats de formació del professorat a l'educació primària |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.description.abstract |