dc.contributor |
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna |
dc.contributor.author |
Cols Catasús, Mercè |
dc.contributor.author |
Almansa, Núria |
dc.contributor.author |
Ibarz Mellado, Andreu |
dc.contributor.author |
Jové, Ramon |
dc.date.accessioned |
2017-06-07T09:38:57Z |
dc.date.available |
2017-06-07T09:38:57Z |
dc.date.created |
2008 |
dc.date.issued |
2017-06-07 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/286450 |
dc.format.extent |
35 p. |
dc.language.iso |
cat |
dc.publisher |
Universitat Ramon Llull. Càtedra Ramon Llull Blanquerna |
dc.relation.ispartof |
Ars Brevis, 2008, Núm. 14 |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ |
dc.rights |
© L’autor/a |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Mestres -- Formació |
dc.subject.other |
Religió -- Ensenyament |
dc.title |
Com s'ha de desenvolupar la formació dels futurs mestres de religió catòlica? |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/article |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.rights.accessLevel |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.description.abstract |
En aquest article es pretén respondre a la pregunta de com s'ha de desenvolupar la formació dels futurs mestres de religió catòlica. Encetem la nostra reflexió tot exposant les raons que han motivat la nostra cerca, reflexió i/o proposta. En un primer moment, remarquem la significació del que vol dir ser i fer de mestre de religió catòlica a l'escola tot emfasitzant la importància de la dimensió vocacional i professional. Per fer-ho, aterrem en l'anàlisi de la realitat actual mostrant com veiem els mestres de religió que tenim i que tindrem a les escoles del nostre país. A partir d'aquí, intentem dibuixar, esbossar quines haurien de ser les competències bàsiques i quines són les necessitats a cobrir per tal d'assolir-les i que haurien de formar part del seu pla de formació. Finalment, per tal de respondre de manera conclusiva a la pregunta plantejada a l'inici del treball, explorem de forma prospectiva com hauria de ser la pràctica formativa. |