Título:
|
Bíblia i currículum escolar. Introducció a una problemàtica paradoxal
|
Autor/a:
|
Almansa, Núria; Cols Catasús, Mercè; Esteve Ràfols, M. del Mar; Ibarz Mellado, Andreu
|
Otros autores:
|
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna |
Resum:
|
L'article que es presenta forma part d'una elaboració més àmplia. S'ha seleccionat unes reflexions introductòries que obren interrogants i plategen problemàtiques sobre les quals s'aprofundirà posteriorment. Partim de la importància de la Bíblia com a referent espiritual i cultural, a continuació es descriuen alguns dels possibles atansaments vers els textos bíblics i quines són, o podrien ser, les aproximacions a la Bíblia des de l'escola. Es presenta, també, alguns moments significatius sobre l'estudi i la interpretació de la Bíblia i les conseqüències que poden tenir en l'ensenyament. |
Fecha de creación:
|
11-10-2017 |
Materia(s):
|
Religió - Ensenyament Bíblia Currículums (Ensenyament) |
Derechos:
|
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
© L’autor/a |
Páginas:
|
15 p. |
Tipo de documento:
|
Artículo Artículo - Versión publicada |
Editor:
|
Universitat Ramon Llull. Càtedra Ramon Llull Blanquerna
|
Publish at:
|
Ars Brevis, 2000, Núm. 6
|
Compartir:
|
|