To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/103896
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Estadística i Investigació Operativa |
---|---|
dc.contributor | Georgia Institute of Technology School of Physics |
dc.contributor | Delicado Useros, Pedro Francisco |
dc.contributor | Alicea-Muñoz, Emily |
dc.contributor | Schatz, Mike |
dc.contributor.author | Espar Masip, Joan |
dc.date | 2017-01 |
dc.identifier.citation | FME-1374 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/103896 |
dc.language.iso | eng |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Matemàtiques i estadística::Estadística matemàtica |
dc.subject | Statistical Mathematics -- Applications |
dc.subject | GTA |
dc.subject | Teaching |
dc.subject | Assistant |
dc.subject | Effectiveness |
dc.subject | Statistics |
dc.subject | Physics |
dc.subject | Education |
dc.subject | Estadística matemàtica--Aplicacions |
dc.subject | Classificació AMS::62 Statistics::62P Applications |
dc.title | Effects of a professional development program on GTA teaching effectiveness |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract | |
dc.description.abstract |