Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2117/102169

The effect of sensory experience on expected preferences toward a masking strategy for boar-tainted frankfurter sausages
Kallas, Zein; Martínez, Beatriz; Panella-Riera, Nuria; Gil Roig, José María
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria Agroalimentària i Biotecnologia; Universitat Politècnica de Catalunya. CREDA - Centre de Recerca en Economia i Desenvolupament Agroalimentari
Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria agroalimentària::Indústries agroalimentàries::Indústria de la carn
Swine
Consumer preference
Boar taint
Non-hypothetical discrete choice experiments
Generalized multinomial logit
Frankfurter sausages
Carn de porc -- Indústria i comerç
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Article
         

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Kallas, Zein; Borrisser-Pairó,, Francesc; Martínez, Beatriz; Vieira, Ceferina; Panella-Riera, Nuria; Olivar, Maria Angels; Gil Roig, José María
Borrisser-Pairó, Francesc; Kallas, Zein; Panella-Riera, Nuria; Avena, Maria; Ibáñez, Miguel; Olivares, Alváro; Gil Roig, José María; Oliver, Maria Angels
Kallas, Zein; Gil Roig, José María; Panella-Riera, Nuria; Blanch, M.; Tacken, G.; Chevillon, Patrick; De Roest, Kees; Oliver, Maria Angels
Panella-Riera, Nuria; Blanch, M.; Kallas, Zein; Gil Roig, José María; Gil, Marta; Oliver, Maria Angels; Font i Furnols, Maria
Gil Roig, José María; Tacken, G.; Font i Furnols, Maria; Panella-Riera, Nuria; Blanch, M.; Oliver, Maria Angels; Chevillon, Patrick; De Roest, Kees; Kallas, Zein