To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/101222
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació |
---|---|
dc.contributor | García Calatayud, Gemma |
dc.contributor.author | Sánchez Bel, Juan Manuel |
dc.date | 2016-06-29 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/101222 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Metodologies docents::Aprenentatge cooperatiu |
dc.subject | Special education |
dc.subject | Atenció a la diversitat |
dc.subject | ensenyament |
dc.subject | Scratch |
dc.subject | Necessitats educatives especials |
dc.subject | tecnologia |
dc.subject | Atenció a la diversitat -- Educació Secundària Obligatòria |
dc.subject | Educació especial |
dc.title | Atenció a la diversitat amb Scratch |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |
dc.description.abstract |