Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2445/104500
dc.contributor | Universitat de Barcelona |
---|---|
dc.contributor.author | Jarauta Borrasca, Beatriz |
dc.contributor.author | Imbernón, Francesc |
dc.date | 2016-12-05T19:22:47Z |
dc.date | 2016-12-05T19:22:47Z |
dc.date | 2012 |
dc.date | 2016-12-05T19:22:52Z |
dc.identifier.citation | 0213-8581 |
dc.identifier.citation | 617534 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2445/104500 |
dc.format | 4 p. |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Editorial Graó |
dc.relation | Reproducció del document publicat a: |
dc.relation | Guix. Elements d'Acció Educativa, 2012, num. 388, p. 32-35 |
dc.rights | (c) Jarauta Borrasca, Beatriz et al., 2012 |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Educació permanent |
dc.subject | Formació del professorat |
dc.subject | Continuing education |
dc.subject | Teacher training |
dc.title | Per què cal observar la pràctica docent? Un observatori de la professió docent |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.description.abstract |