To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10256/10594
dc.contributor.author | Pérez i Cabaní, Maria Lluïsa |
---|---|
dc.date | 2001 |
dc.identifier.citation | 2014-4598 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10256/10594 |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Graó |
dc.relation | Reproducció digital del document publicat a: http://guix.grao.com/revistes/guix/278-dinamitzacio-musical-al-centre-escolar/significat-i-sentit-d-ensenyar-a-aprendre-a-l-escola-d-avui |
dc.relation | © Guix : elements d'acció educativa, 2001, núm. 278, p. 71-77 |
dc.relation | Articles publicats (D-PS) |
dc.rights | Tots els drets reservats |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Estratègies d'aprenentatge |
dc.subject | Learning strategies |
dc.subject | Psicologia de l'aprenentatge |
dc.subject | Learning, Psychology of |
dc.title | Significat i sentit d'ensenyar a aprendre a l'escola d'avui |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.description.abstract |